Det første skridt er at kortlægge hvor stort et område, du ønsker for din have (forretningsplan) og hvilke typer af frø (nye produkter) du vil plante (Start). Du kan prøve at starte planter indendørs (test marketing) før udsætter dem for farerne ved han naturlige elementer (sælge en detail afsætningsmarked). Glem ikke at forberede jorden, før du planter. Du skal muligvis nogle jord ændringer (nye markedsførings VP) at give frø produkter) den bedste chance for spiring (at blive profitabel). Nogle gartnerens (CEOs) opretholde en kompostbunke (sidste års markedsføring ideer og mix at i jorden; andre siger at kompost bare afgiver gas og lugter dårligt. Gødning (reklame) er et must. Men hvor meget at tilføje (bruger)?

Du vil sikkert ikke mætte jorden (marked) med gylle (dine reklamer). Faktisk er succesrige havearbejde et spørgsmål om nøje regulerer (cost kontrol) alle de materialer du tilføje–kvælstof, fosfor, kalium, selv vand.

Regulering af (styre) sol (økonomi) er ude af din kontrol, selvfølgelig. Nogle bud spirer (nye produkter) kræver mere skygge (patentbeskyttelse) end andre for at overleve første kritiske uger.

Bekæmpelse af skadedyr (konkurrenter) er et problem, der aldrig slutter. Nogle af disse fly i haven (marked) fra ud af staten, nogle blot gennemgå, efter alle de er skadedyr. Problemet er, de mere bountiful (rentable) din have, jo mere de sværmer. For at slippe din have af skadedyr, du kan prøve at gøre det større og stærkere (vokse ved købet). De naturlige metoder til skadedyrsbekæmpelse (bedre service, højere kvalitetsprodukter) er normalt at foretrække. En stærk kemiske ukrudtsmidler (priskrig) kan arbejde midlertidigt, men kunne gøre mere skade end gavn i haven i det lange løb, og er dårligt for den samlede miljø.

Som høst tid tilgange (ultimo), du kan kigge over din have (virksomheden) med stor tilfredshed. Kig på afkastet (ROI)! Det er en rekordhøst (rekordoverskud). Alt det slid og sværger var bestemt værd det – rigtige?

Nu kan du nyde frugten af deres arbejde (udlodninger af overskud) efter du betale et par mennesker tilbage, der hjalp dig vokse din have. Lad os se, haven forsyning butik får 20% af vores grøntsager, til de værktøjer og frø du har købt. De investorer, der lader dig bruge deres jord (penge) får 45% af afgrøden (investorer spiser mere end normale mennesker). Og regeringen får 35%, fordi… Hmmmm… fordi de sad arbejder der i udkanten af haven og sete du, jeg gætte.

Godt, du kommer til at holde tilfredshed.

Foråret! Og hvordan din have (Business) vokser?

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *